I. RETURUL PRODUSELOR
Conform legislatiei in vigoare, ai intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Termenul de returnare curge de la data livrarii ultimului produs din comanda ta. Pentru a returna o comanda, este necesar sa ne trimiti e-mail la adresa contact@artconfort.ro.
Exceptie de la aceasta regula fac produsele create la comanda si serviciile deja incepute.
Produsul trebuie returnat impreuna cu totalitatea documentelor cu care a fost livrat. Daca produsul a carui returnare se doreste a fost insotit de eventuale cadouri, si acestea trebuie returnate. In cazul in care produsul nu este returnat in starea in care a fost expediat, se va intocmi un raport de service, iar contravaloarea restituita clientului va fi diminuata.
Artconfort va trimite curierul sa ridice coletul a carui returnare se doreste la data indicata in e-mail, iar costurile privind transportul tur, retur si comisionul bancar vor fi suportate integral de catre partea culpabila.
Rambursarea sumelor de bani se va face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 zile calendaristice, prin transfer bancar in contul specificat de tine in e-mail.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului. Suma rambursata in urma returului va fi suma achitata de client pentru produsele returnate (in cazul in care transportul nu a fost gratuit, costul de transport pentru livrarea initiala a comenzii nu va fi returnat).
Artconfort nu se face raspunzator de completarea eronata sau incompleta a datelor din e-mail-ul transmis de returnare.
II. SCHIMBUL PRODUSELOR
Daca doresti un alt produs in schimbul celui comandat initial, trimite-ne un e-mail la adresa contact@artconfort.ro. Mai intai, vom trimite un curier pentru a ridica produsul livrat. Dupa ce produsul initial livrat a fost verificat si s-a stabilit ca intruneste conditiile necesare returului, iti vom expedia produsul ales la schimb. In acest caz, costurile tur, retur, tur vor fi suportate de catre client.
Daca exista o diferenta intre costurile initiale si costurile secundare ocazionate de schimb, diferenta se va rambursa in contul bancar mentionat in e-mail. In cazul in care produsul ales pentru schimb este mai scump decat cel initial, diferenta va fi platita ramburs in momentul livrarii noii comenzi.